Η Razor προσφέρει στους πελάτες της την καλύτερη δυνατή υποστήριξη του μηχανογραφικού τους εξοπλισμού, μέσω μίας καινοτόμου διαδικασίας προαγοράς ωρών τεχνικής υποστήριξης.
Με τα συμβόλαια υποστήριξης επιτυγχάνεται:
- Μείωση στο ελάχιστο δυνατό του downtime ενός συστήματος.
- Μείωση του κόστους συντήρησης και αποκατάστασης του εξοπλισμού.
- Αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησής σας.
Πακέτα συμβολαίων υποστήριξης:
- Συμβόλαια υποστήριξης ορισμένου χρόνου.
- Συμβόλαια υποστήριξης προαγοράς ωρών.
Χαρακτηριστικά συμβολαίων υποστήριξης:
- Τηλεφωνική υποστήριξη (1st Level Help Desk Support).
- Aπομακρυσμένη διαχείριση (Remote support).
- Συντήρηση τεχνικού εξοπλισμού.
- Προγραμματισμένες επισκέψεις ελέγχου.
- Βαθμιαίες εκπτώσεις επι της τρέχουσας τιμής χρέωσης που φθάνουν έως και 40%.
- Τεχνική Κάλυψη μη εργάσιμες μέρες και ώρες. (εάν έχει επιλεχθεί το αντίστοιχο πακέτο κάλυψης).
- Πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο Άμεσης Ανάγκης του Τεχνικού Υπευθύνου.
- Άμεση ανταπόκριση τεχνικού εντός (4h, 24h ή 48h).