Η Razor προσφέρει στους πελάτες της την καλύτερη δυνατή υποστήριξη του μηχανογραφικού τους εξοπλισμού, μέσω μίας καινοτόμου διαδικασίας προαγοράς ωρών τεχνικής υποστήριξης.

Με τα συμβόλαια υποστήριξης επιτυγχάνεται:


  • Μείωση στο ελάχιστο δυνατό του downtime ενός συστήματος.

  •  Μείωση του κόστους συντήρησης και αποκατάστασης του εξοπλισμού.

  •  Αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησής σας.

Πακέτα συμβολαίων υποστήριξης:


  • Συμβόλαια υποστήριξης ορισμένου χρόνου.

  •  Συμβόλαια υποστήριξης προαγοράς ωρών.

Χαρακτηριστικά συμβολαίων υποστήριξης:


  •  Τηλεφωνική υποστήριξη (1st Level Help Desk Support).

  •  Aπομακρυσμένη διαχείριση (Remote support).

  •  Συντήρηση τεχνικού εξοπλισμού.

  •  Προγραμματισμένες επισκέψεις ελέγχου.

  •  Βαθμιαίες εκπτώσεις επι της τρέχουσας τιμής χρέωσης που φθάνουν έως και 40%.

  •  Τεχνική Κάλυψη μη εργάσιμες μέρες και ώρες. (εάν έχει επιλεχθεί το αντίστοιχο πακέτο κάλυψης).

  •  Πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο Άμεσης Ανάγκης του Τεχνικού Υπευθύνου.

  •  Άμεση ανταπόκριση τεχνικού εντός (4h, 24h ή 48h).